Jül. Mën mëst ïntë.

Om ni undrar så gillar jag tyska ü:n. Det ser ut som en jätteglad och extremt ful gubbe. Eller kanske en stor näsa liksom...
mÜm där M:en är fingrar.

Jag orkar inte snacka om julen. Jag kan snacka om hur trevligt det var att Ninni och Nicklas (faster och kusin) kom upp och firade den med oss. Nu har jag gjort det.

Igår var jag på bio med Fia och såg Australia. Jag tänker inte snacka om filmen, men däremot kan jag ge ett litet bio-tips: På vissa salonger på Sergel kan man köpa så kallade "plusstolar" som är mycket större, mer benutrymme, och fällbart ryggstöd. 20 bagis extra ska de ha för dem, men om man betalar med företagsbiljetter, så spelar det ingen roll. Man kan lita på att alla andra biobesökare är snåla och tar billiga platser medan man själv får asbra!

Och just det! Idag rymde jag hemifrån och stack till Enköping, men jag gick vilse så jag åkte hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0